در هفت ماهه نخستین ۹۵ ، ۹۴۸ نفر قاچاقچی در خراسان جنوبی بازداشت شدند مدیریت کل امنیتی، انتظامی استانداری خراسان جنوبی، گفت: در هفت ماهه سال ۹۵ ، ۹۴۸ نفر به اتهام قاچاق جنس و ارز بازداشت و به مراجع قضایی تحویل شدند . 

محمد رضا حسنی مقدم افزود: در این رابطه ۹۹۰ پرونده، به بها ۵۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تشکیل شد که هفت پرونده بالای یک میلیارد ریال و ۹۸۳ پرونده تحت یک میلیارد ریال بود . 

کیف اداری کیف دوشی

به گفته وی اثاثیه آرایشی، دارو، اسباب یدکی، سوخت، دام و احشام، چای، برنج، مواد خوراکی، پارچه، البسه، لوازم صوتی و تصویری، موبایل، کود شیمیایی، کیف و کفش، و لوازم خانگی از مهم ترین متاع های کشف گردیده از قاچاقچیان بود . 

وی اظهار کرد: کالاهای ضبط شده در انبارها حفظ می شود و تاکنون برخی از کالا های قاچاق فاقد مصرف و فاسد شدنی بوسیله سازمان توده آوری و اموال تملیکی استان در ۱۰ گرد‌همایی نابود گردیده میباشد . 

دبیرکمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و ارزیابی بر نزاع با قاچاق محصول و ارز خراسان جنوبی، کالاهای قاچاق نظیر بلوط، نارنگی، انبه، لیموترش، لوازم آرایشی،بهداشتی، خوراکی، آشامیدنی و البسه را از مهمترین کالاهای قاچاق امحا شده عنوان کرد . 

حسنی مقدم برگزاری کارگروه پیشگیری از وقوع جرم قاچاق فرآورده و ارز، کارگروه داده ها و عملیات، کارگروه فرهنگی و تبلیغات و کارگروه حمایت از ساخت و نظارت بر روشن سازی گردش محصول در تراز عرضه را از مهم‌ترین مبادرت های کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و آنالیز بر نزاع با قاچاق متاع و ارز در هفت ماه گذشته ابلاغ کرد . 

کیف دوشی نه کیف دوشی

حسنس مقدم قبلا گفته بود: در شرای بخواهیم ساخت باطن را تقویت و اشتغال ایجاد کنیم می بایست بطور دور از شوخی با قاچاق فرآورده و ارز جنگ کنیم . 

به گفته وی هر علتی که به اقتصاد مملکت لطمه وارد نماید در پیش‌رو اقتصاد مقاومتی است،اصلاح الگوی مصرف، گسترش رابطه ها تجاری و دیپلماتیک بین المللی، گسترش صادرات غیرنفتی و رشد شرکت های دانش بنیان و مقابله با خرابی و نارسایی های نهفته اقتصاد از دست اندرکاران تحقق اقتصاد مقاومتی می‌باشد . 

او اضافه کرد: برخی متاع های قاچاق سازماندهی گردیده و هدفمند وارد می شود و تنها به حیث سودآوری موضوع دقت نمی باشد بلکه با هدف تهاجم به ارزشهای اخلاقی جامعه وارد می شود . 

وبه گفته وی قاچاق متاع به لحاظ فرهنگی الگوی مصرف جامعه را هم تغییر‌و تحول می دهد، تغییر‌و تحول الگوی مصرف در کشورهای در حالا توسعه، از اهداف دشمن است . 

او یادآور شد: در جنگ با مقوله قاچاق متاع و ارز توجه به مسائل فرهنگی مضاعف مهم است، ان از طریق منبر به اثر ها مخرب فرهنگی و اقتصادی به کار گیری از قاچاق کالا در جامعه، برای آگاه سازی مردم به کار گیری کنند . 

حسنی مقدم در ادامه گفته بود: در ارزیابی های انجام گردیده به ازای هر ۱۵ هزار دلار کالای قاچاق یک مجال شغلی از میان می رود . 

به بیان وی هر ۲ هزار دلار سرمایه گذاری در جامعه یک شغل ساخت می کند، این یعنی قاچاق متاع در سال ۳۰۰ هزار مجال شغلی را در سرزمین نابود می نماید . 


charmsara قاچاق ,متاع ,گفته ,کارگروه ,اقتصاد ,فرهنگی ,قاچاق متاع ,حسنی مقدم ,اقتصاد مقاومتی ,الگوی مصرف ,هزار دلار ,برنامه ریزی، هماهنگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Cody80owrxjs web فروشگاه کلاس تاریخ- دبیرستان مشکات TopMoviesX Lillianamhicizk5 home غرفه سازی رایکا