به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی اسفراین،در دوماهه اول سال جاری برای میزان ۵۴ هزار کیلوگرم پشم گوسفندی و ۵ هزارو ۸۰۰ جلد پوست ناپخته گوسفندی به وسیله واحد قرنطینه کانال دامپزشکی اسفراین جواز حمل صادر شد . 

کیف اداری

گذشته از صدور مجوز، تمامی این فراورده ها توسط کارشناسان بخش محرمانه دامپزشکی مورد بازدید قرار گرفته و ضمن مطمئن شدن از فرآیند بهداشتی و ضد عفونی شدن امر صدور جواز صادر شده می باشد . 

کیف دوشی

اکثر این پشم های گوسفندی به استان اردبیل و پوست های خام به استان همدان جهت به کارگیری در صنعت نساجی و چرم سازی حمل شده می باشد . 

کیف دوشی نه

به گزارش سه شنبه ایرنا از روابط همگانی کنفدراسیون صادرات ایران، عارضه ها صادراتی اشکال پوست خام بزی و گوسفندی از ۵۰ به ۳۰ درصد، سالامبور گوسفندی به ۲۰ درصد در امسال، ۵ درصد وتبلو گوسفندی به ۱۰ درصد ثابت، سالامبور بزی از ۳۰ درصد اثبات به ۱۰ درصد ثابت تبدیل گردیده می‌باشد . 

این تصمیم سپس از دو سال رفت و آمد اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان سالامبور و چرم و وزارت جهادکشاورزی برای کنسل عوارض جنس های دامی(سالامبور و وتبلو) و باوجود مخالفت‌های پی در پی وزارت صنعت، معدن و تجارت اتخاذ شده، چراکه به ادله تاثیر احوال عوارض، بها پوست کاهش یافته و هزینه آن به مصرف کننده گوشت زور شده است، ضمن اینکه حمایت از دامداری مرزو بوم و جلوگیری از دفن پوست های استحصال در استان‌های کم‌برخوردار و محروم هم در این موضوع از سوی وزارت جهادکشاورزی دنبال می‌شد . 

کیف دوشی

اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان سالامبور و چرم آخرها سال قبل با ارسال نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهوری خواستار تغییر و تحول در اوضاع دلایل صادراتی سالامبور و وتبلو گردیده بود . 

به گزارش ایرنا، روز پیشین نشست شورای اقتصاد به ریاست معاون نخستین رییس جمهوری برگزارشد که در ادامه این گردهمایی سفارش مشترک وزارتخانه های جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت مبنی بر بازبینی در وضع عوارض صادراتی پوست خام، سالامبور، وت بلوی بزی و گوسفندی مسئله دعوا و بررسی قرار گرفت و پس از ارائه نظرها و نگرش های اعضای جلسه، تصمیم های اضطراری در این خصوص اتخاذ شد . 

سالامبور به پوستهائی که موی و یا این که پشم آنها زدوده گردیده و با اسید و نمک کنسرو گردیده باشند اطلاق می شود . 

پوست هایی که آن‌گاه از سالامبور شدن با به کار گیری از نمک کروم قلیایی ، دباغی گردیده باشند «وتبلو» می گویند . این لغت از دو واژه و کلمه انگلیسی ‘ وت’ به مفهوم خیس یا تر و ‘بلو’ به معنا آبی‌رنگ گرفته شده هست . پوستهای دباغی گردیده کرومی زیرا تر هستند به آن جهت ‘وت’ و زیرا رنگ نمک کروم را که آبی‌رنگ رنگ هست بخود گرفته اند’ بلو ‘ نامیده می شود . 

در شرای این واژه را خلاصه مفهوم کنیم ، می شود:’تر آبی’ برای 

درایت از نهایی خبر‌ها اقتصادی کشور ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوی


charmsara سالامبور ,پوست ,گوسفندی ,گردیده ,درصد ,جهادکشاورزی ,گردیده باشند ,دباغی گردیده ,صنعت، معدن ,وزارت جهادکشاورزی ,صادرکنندگان سالامبور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

D@rknight کاکو چت مرجع خرید و فروش انواع کفپوش ورزشی بتا 3 اینجا همه چی هست گل و گیاه لینک یاب