سرهنگ فریدون حیدری گفت: به دنبال جنگ دور از شوخی و بی امان با پدیده نحس قاچاق، طرح‌های مختلف انتظامی و اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا نهاده شد . 

 

وی افزود: در این راستا ماموران فرماندهی انتظامی بخش صوفیان در حین کنترل و بازرسی خودروها به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و ضمن توقیف دربازرسی از آن تعداد ۷۰ مته تراشکاری فرنگی کشف و ضبط شد . 

 

سرهنگ حیدری با بیان اینکه، کارشناسان بها تقریبی کالاهای مکشوفه را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: در این راستا یک نفر بازداشت و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر روند رسمی تحویل مراجع قضائی شد . 

 

توقیف 

محموله ۸۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در مراغه 

سرهنگ رضا اصلانی بیداد می کرد گفت: در راستای مبارزه با انواع قاچاق کالا، ماموران یگان امداد شهرستان حین گشت زنی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند . 

کیف اداری کیف دوشی کیف دوشی نه کیف دوشی

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، انواع کالای قاچاق از قبیل یک هزار و ۱۴ ثوب اشکال البسه، ۶ طاقه پارچه، ۷۵ جفت کفش، ۳۸۶ عدد ماسک صورت، ۴۰ دستگاه گوشی گوشی تلفن همراه، ۱۹۰ عدد باطری تلفن همراه همراه، ۶۵ دستگاه انواع لوازم برقی آرایشی،۲ دستگاه خرد کن برقی و ۲۴ دستگاه چراغ شارژی را کشف کردند . 

 

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه بها تقریبی کالاهای کشف شده ۸۰۰ میلیون ریال است، تصریح کرد: در این راستا دو نفر تبهکار نیز بازداشت و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر فرایند قانونی تحویل مقامات قضائی شدند . 

 

سرهنگ اصلانی بیداد می کرد در نقطه نهایی با ابلاغ این‌که نیروی انتظامی با قاچاقچیان متاع و مخلان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر مدل فعالیت غیر مجاز از پاراگراف قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط اشخاص مجال طلب و سود جو، مسئله را از روش تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند . 


charmsara دستگاه ,قاچاق ,سرهنگ ,میلیون ,انتظامی ,انواع ,کالای قاچاق ,میلیون ریال ,اصلانی بیداد ,تشکیل پرونده ,تقریبی کالاهای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جوکستان efnshmi آموزش برنامه نویسی فروشگاه اینترنتی کتاب عباسی آپدیت نود 32 | یوزر پسورد نود 32 | لایسنس نود 32